CRUISER amerykański klasyk wyższej klasy
Piękno to dla nas ważny temat. Sądzimy, że jest to coś, co powinno być widoczne i odczuwalne. Uważamy, że nie ma nic bardziej rozczarowującego niż zakochanie się w czymś pięknym tylko po to, aby przekonać się, to źle działa, że się z tym źle czujemy lub to coś źle jeździ. Dwadzieścia lat temu daliśmy się uwieść legendarnemu Cruiserowi o wygiętych liniach zdobiącemu amerykańskie promenady nadmorskie i miasteczka na wybrzeżu. Mimo swojego wspaniałego wyglądu, cruisery były jednak niezgrabne i dawały za mało przestrzeni prowadzącemu. Tak rozpoczęły się nasze poszukiwania Cruisera, który byłby równie przyjemny dla oka, jak wygodny do jazdy.
Stworzyliśmy od nowa klasyczną, ciasną geometrię Cruisera, oryginalnie zaprojektowaną dla dzieci, wydłużyliśmy ramy, przesunęliśmy do przodu pedały, poszerzyliśmy kąt nachylenia rury siodłowej, dodaliśmy ergonomiczne wygięcie do kierownicy i całemu ciału zaoferowaliśmy więcej przestrzeni. Nasza wyprostowana pozycja jazdy, pozwalająca na pedałowanie do przodu, czyni z ramion, nóg i pleców cudownie ergonomiczny układ, stanowiący o wspaniale płynnej i lekkiej jeździe.
Piękno przejawia się w stali bądź w aluminium, w bogatym wyposażeniu bądź w uproszczeniu, w pojedynczym lub wielu biegach, w postawieniu na wydajność bądź w zabawie i w każdym kolorze tęczy. Ty decydujesz.
Wysmakowany i ekspresyjny styl gotowy na miejskie trasy. Wyjątkową osobowość naszych rowerów Fashion Cruiser wyrażają wszystkie ich części od ram, błotników i osłon na łańcuch, przez starannie ręcznie zdobione siodełka i chwyty, aż po obręcze i opony.
Tradycyjny cruiser
Oryginalne Cruisery lat pięćdziesiątych byty zaprojektowane dla dzieci. Ich rama wydaje się mała, a pedały zbyt daleko w tyle w stosunku do górnej części ciała. Zmusza to rowerzystę do pochylania się do przodu, co podczas jazdy skutkuje odczuciem nienaturalności pozycji i spięcia.
Cruiser ELECTRA
Dla dzieci, lecz także dla starszych rowerzystów. Przesunięcie pedałów do przodu zapewnia wyważoną postawę w czasie jazdy, odpowiednią pracę nóg i maksimum komfortu przez wiele kilometrów.
Comments are closed.